صفحه نخست »» شرکتها ۱۲:۳۱ ۱۳۹۹/۰۵/۱۳

مجمع افزایش سرمایه «وتوکا» برگزار شد

اکوبورس: شرکت سرمايه گذاري توکا فولاد مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام برای سال (دوره) مالی منتهی به 31 شهریور ماه 99 را برگزار کرد.
مجمع افزایش سرمایه «وتوکا» برگزار شد

به گزارش اکوبورس ، مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام برای سال (دوره) مالی منتهی به 31 شهریور ماه 99  شرکت سرمايه گذاري توکا فولاد با حضور اکثریت سهامداران برگزار شد.

در این مجمع افزایش سرمایه 55 درصدی شرکت از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها و سود انباشه شرکت مورد موافقت قرار گرفت.

براساس این گزارش،  آخرین سرمایه ثبت شده شرکت معادل  2,600,000 میلبون ریال است. همچنین مبلغ افزایش سرمایه مزبور معادل 1,430,000 میلیون ریال است که مبلغ 970,000 میلیون ریال از محل مطالبات و آورده نقدی. 37 درصد و مبلغ 460,000 میلیون ریال از محل سود انباشته. 18 درصد خواهد بود.

قابل ذکر است که قیمت تئوریک سهم به مبلغ  17,116 ریال است که با توجه به قیمت پایانی امروز سهم به مبلغ 26,160  (ریال) و افزایش سرمایه 55 درصدی، قیمت تئوریک سهم ( قیمت بعد از انجام افزایش سرمایه، بدون افت یا رشد) مبلغ 17,116 ریال می باشد.
????
 

برچسب ها مجمع ، سهم بورسی ،
اخبار مرتبط

رسالت امروز روابط‌عمومی ایجاد اعتماد و امیدآفرینی است

اکوبورس: ​منصور شیخ‌الاسلامی، مدیر امور حوزه مدیریت و ارتباطات بانک صادرات ایران در پیامی به مناسبت هفته ارتباطات و روابط‌عمومی، امیدآفرینی، ایجاد اعتماد و خلاقیت در جامعه را از جمله اهداف روابط‌عمومی‌ها در عصر حاضر عنوان کرد و برای فعالان این صنعت آرزوی موفقیت و بهروزی کرد.

۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ ادامه مطلب
مجله تصویری
ارسال دیدگاه
  • نام شما
    اولین فرد نظر دهنده باشید!