صفحه نخست »» سیاسی »» سیاسی داخلی ۱۱:۲۷ ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
دو مجاهد عزیز|

تصاویری از حضور رهبر انقلاب بر مزار شهیدان طیب حاج رضایی و حاج اسماعیل رضایی

اکوبورس: خیلی خوب است که یاد کنم از چهره‌ی دو نفر از شهدای عزیزی که حالا کمتر از ایشان یاد می‌شود: مرحوم طیّب و مرحوم رضائی که این دو نفر عزیزانی بودند که مبارزه کردند در این مبارزات نقش داشتند بعد هم شدیدترین انتقام را از این‌ها دستگاه گرفت و آن‌ها را به شهادت رساند.
تصاویری از حضور رهبر انقلاب بر مزار شهیدان طیب حاج رضایی و حاج اسماعیل رضایی

به گزارش اکوبورس،حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «یکی از بالاترین و با فضیلت‌ترین شهادت‌ها، شهادتی است که پدر شما و مرحوم طیب به آن شهید شدند؛ در دوران غربت، وحشت و اختناق؛ آن هم تنها. یک وقت انسان با هزار نفر به میدان جنگ می‌رود؛ یک وقت انسان، تنها در مقابل دشمن قرار می‌گیرد؛ این یک‌طور دیگر است. دوره‌ی اختناق واقعاً خیلی سخت بود؛ بخصوص نسبت به این‌ها که وضع عجیبی داشتند. خداوند ان‌شاءاللَّه درجاتشان را عالی کند.» ۱۳۷۵/۱۰/۱۰ بیانات در دیدار فرزندان حاج اسماعیل رضایی

«خیلی خوب است که یاد کنم از چهره‌ی دو نفر از شهدای عزیزی که حالا کمتر از ایشان یاد می‌شود: مرحوم طیّب و مرحوم رضائی که این دو نفر عزیزانی بودند که مبارزه کردند در این مبارزات نقش داشتند بعد هم شدیدترین انتقام را از این‌ها دستگاه گرفت و آن‌ها را به شهادت رساند.» ۱۳۶۳/۰۳/۱۸

شهیدان طیب حاج رضایی و حاج اسماعیل رضایی در ۱۱ آبان سال ۱۳۴۲ در پادگان عشرت آباد تهران به جرم شرکت در قیام ۱۵ خرداد و حمایت از نهضت حضرت امام خمینی (ره) توسط رژیم جنایتکار پهلوی به شهادت رسیدند.

پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در سالروز شهادت این دو مجاهد عزیز تصاویری از حضور رهبر انقلاب بر مزار ایشان را منتشر میکند.
 
تصاویری از حضور رهبر انقلاب بر مزار شهیدان طیب حاج رضایی و حاج اسماعیل رضایی
 
تصاویری از حضور رهبر انقلاب بر مزار شهیدان طیب حاج رضایی و حاج اسماعیل رضایی

انتهای پیام/
برچسب ها
اخبار مرتبط

شهید سردار سلیمانی آینه تمام نمای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی

اکوبورس: اکبر حیدریان مشاور عالی دبیر کل خانه ایثارگران کل کشور و مدیر کل خانه ایثارگران استان تهران با تاکید بر اینکه اعضای خانه ایثارگران از زمان آغاز شیوع کرونا همراه با مردم و تمامی خدمتگزاران در زمینه ارائه خدمات بهداشتی و سلامت به هم وطنان افتخار خدمت داشتند.

۰۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵ ادامه مطلب

تلاش آمریکا برای فشار سیاسی بر برجام و مذاکرات هسته ای

اکوبورس: دولت آمریکا ۱۷ و ۱۸ آذر ماه با هدف فشار بیشتر بر روند مذاکرات هسته ای در وین و تحت تاثیر قراردادن اقتصاد ایران و افزایش نرخ دلار، اقدام به برگزاری اجلاس سران کشورهای دموکراتیک کرده است.

۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ادامه مطلب

مسائل سیاسى و جناحى همه را فعلا فداى ملت کنید

اکوبورس: گزارش کامل صحبت‌های شنیدنی جانباز شیمیایی دکتر محمدرضا کمالی که مانند دیگر جوانان و نوجوانان انقلابی زمان جنگ موقعی که امام خمینی (ره) فرمودند «هر کس توان حمل سلاح دارد به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل هجوم ببرد»، احساس تکلیف می‌کند و فرمان ولی امر خود را لبیک گفته و راهی جبهه می‌شود.

۰۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ ادامه مطلب
مجله تصویری
ارسال دیدگاه
  • نام شما
    اولین فرد نظر دهنده باشید!