صفحه نخست »» شرکتها ۱۳:۵۸ ۱۳۹۹/۰۵/۱۶

تقسیم 700 ریال سود از سوی «کبافق»

اکوبورس: اکوبورس: مجمع عمومی عادی سالانه منتهی به پایان اسفند ماه شرکت معادن بافق تقسیم مبلغ ۷۰۰ ریال سود نقدی برای هر سهم را به تصویب رساند.
تقسیم 700 ریال سود از سوی «کبافق»

به گزارش اکوبورس،  مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت معادن بافق برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸ در چهارشنبه ۸ مرداد ماه ۱۳۹۹ برگزار شد و تقسیم 700 ریال سود به ازای هر سهم به تایید حاضران در جلسه رسید.

در ابتدای این مجمع ، مدیرعامل شرکت به قرائت گزارش عملکرد شرکت برای سال مالی 98 پرداخت و به سوالات اکثر سهامداران پاسخ داد.

در این جلسه مصوب شد سود خالص شرکت به ازای هر سهم 800 ریال معادل 700 ریال سود نقدی به ازای هر سهم تقسیم شد. همچنین .سود خالص ۹۷۲ میلیارد و ۵۹۷ میلیون ریال و سود انباشته پایان دوره با لحاظ کردن مصوبات مجمع، ۱۳۶ میلیارد و ۵۹۲ میلیون ریال اعلام شد.همیار حساب به ‌عنوان بازرس قانونی و حسابرس و آزمون پرداز ایران به‌عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند و روزنامه‌ "اطلاعات" به عنوان روزنامه‌های کثیرالانتشار جهت درج آگهی‌های شرکت برای سال مالی 99 تعیین شد.

برچسب ها مجمع ، سهم بورسی ،
اخبار مرتبط

رسالت امروز روابط‌عمومی ایجاد اعتماد و امیدآفرینی است

اکوبورس: ​منصور شیخ‌الاسلامی، مدیر امور حوزه مدیریت و ارتباطات بانک صادرات ایران در پیامی به مناسبت هفته ارتباطات و روابط‌عمومی، امیدآفرینی، ایجاد اعتماد و خلاقیت در جامعه را از جمله اهداف روابط‌عمومی‌ها در عصر حاضر عنوان کرد و برای فعالان این صنعت آرزوی موفقیت و بهروزی کرد.

۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ ادامه مطلب
مجله تصویری
ارسال دیدگاه
  • نام شما
    اولین فرد نظر دهنده باشید!