صفحه نخست »» اقتصادی ۱۲:۴۸ ۱۴۰۰/۰۹/۰۳

گران فروشی صدر تخلفات ثبت شده در سازمان حمایت

اکوبورس: مدیر کل بازرسی ویژه و امور تعزیرات سازمان حمایت گفت: بیشترین شکایات بر اساس نوع تخلف به ترتیب مربوط به گران فروشی، کم فروشی، تقلب و عدم درج قیمت است.
گران فروشی صدر تخلفات ثبت شده در سازمان حمایت

به گزارش اکوبورس به نقل از

سازمان حمایت، مجتبی سجادی مدیر کل بازرسی ویژه و امور تعزیرات سازمان حمایت گفت: از ابتدای سال تا پایان مهرماه امسال ۱۲۱ هزار و ۸۷۰ فقره گزارش و شکایت مردمی در خصوص کالا و خدمات از طریق ستاد خبری مستقر در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌ها دریافت شده است.

سجادی گفت: از مجموع شکایات رسیدگی شده ۴ هزار و ۷۵۳ فقره منجر به تنظیم برگ گزارش بازرسی، ۶ هزار و ۳۳۱ فقره منجر به عدم احراز تخلف و ۴ هزار و ۴۶۳ فقره به علت انجام کار کارشناسی در حال پیگیری است.

وی با اعلام این که از این تعداد شکایات ۱۳ هزار و ۵۳۴ فقره مربوط به کالا بوده است، گفت: ۲ هزار و ۱۳ فقره شکایت نیز مربوط به خدمات بوده است.

این مقام مسئول گفت: در همین مدت، بیشترین شکایت دریافت شده در بخش کالا مربوط به انواع نان، سبزیجات و گوشت مرغ و در بخش خدمات مربوط به نرخ تعمیر خودرو‌های سبک و رستوران‌های غذاخوری است. بیشترین شکایات بر اساس نوع تخلف به ترتیب مربوط به گران فروشی، کم فروشی، تقلب و عدم درج قیمت است. در ارتباط با نحوه دریافت شکایات در مجموع ۱۰ هزار و ۲۱۶ فقره به صورت تلفنی، ۲ هزار و ۶۹ فقره به صورت حضوری و ۳ هزار و ۲۶۲ فقره به صورت کتبی بوده است.

برچسب ها
اخبار مرتبط

پرورش نیروی متخصص و تضمین اشتغال آنها در آکادمی دوران

اکوبورس: نشست خبری با موضوع «بحران منابع انسانی در حوزۀ ITT ، (راهکارها و پیشنهادها)» صبح روز یک‌شنبه بیست‌وچهارم اردیبهشت 1402 ، به‌طور مشترک و به میزبانی شرکت نوآوران ارتباطات دوران و دوران آکادمی در ساختمان برج فناوری بنتک برگزار شد.

۲۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴ ادامه مطلب
مجله تصویری
ارسال دیدگاه
  • نام شما
    اولین فرد نظر دهنده باشید!