صفحه نخست »» اقتصادی »» طلا و خودرو ۱۱:۴۹ ۱۴۰۱/۰۵/۱۱

راه اندازی قطار فوق العاده زنجان برای یوم العباس

اکوبورس: قطار فوق‌العاده، عزاداران مراسم یوم العباس (ع) در حسینیه اعظم زنجان راه اندازی می‌شود.
راه اندازی قطار فوق العاده زنجان برای یوم العباس

به گزارش اکوبورس به نقل ازآقای علی سلیمانی گفت: راه‌اندازی این قطار که با هماهنگی راه‌آهن ج. ا. ا صورت گرفته، در راستای تسهیل سفر رفت‌و برگشت هم‌وطنان به شهر زنجان و حضور در مراسم عزاداری یوم العباس (ع) در حسینیه اعظم این شهر برنامه‌ریزی شده است.

به گفته‌  عضو هیأت مدیره و معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا  قطار تندروی پردیس روز شنبه مورخ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۵:۴۰ صبح از ایستگاه راه‌آهن تهران به سمت زنجان حرکت کرده و در ساعت ۲۰:۲۰ همان روز از ایستگاه زنجان به سمت تهران بازمی‌گردد.

مبلغ بلیت این قطار حدود ۸۷ هزار تومان است.

برچسب ها
اخبار مرتبط

خودروسازی و افق‌هایی که کور شد

اکوبورس: دکتر سید حسین آقا سید مرتضی در یادداشتی نوشت: طبق سند چشم‌انداز کشور در افق 1404، ایران باید تا سال 1404 (یعنی تنها سه سال دیگر) به جایگاه اول صنعت خودروسازی در منطقه، جایگاه پنجم در قاره و رتبه یازدهم در جهان برسد که این هدف گذاری امروزه در این بازه زمانی، قدری محال به نظر می‌‎رسد اما در زمان تعیین شده، کاملاً در دسترس است به شرطی که کشور به معنای دولت، زمینه را برای همکاری و مشارکت با خودروسازان بزرگ جهان و جذب سرمایه‌گذار خارجی و داخلی فراهم کند.

۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷ ادامه مطلب

طلای جهانی این هفته به کجا می‌رسد؟

اکوبورس: بازار طلا بار دیگر در قلمروی نسبتاً خنثی مانده و حمایت حدود ۱۷۵۰ دلار را حفظ کرده است و احساسات متفاوت در میان تحلیلگران وال‌استریت و سرمایه‌گذاران مین استریت به هیچ نوع شکست در هفته آینده اشاره نمی‌کند.

۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶ ادامه مطلب

چرا صنعت خودروسازی ایران برای روس‌ها جذاب شد؟

اکوبورس: صنعت خودروسازی ایران که تجربه فعالیت چندین ساله زیر بار تحریم‌ها را دارد اکنون به نقطه امیدی برای روس‌ها تبدیل شده است که شرکای اروپایی‌شان یک‌شبه چمدان‌های خود را بستند و از این کشور رفتند.

۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶ ادامه مطلب
مجله تصویری
ارسال دیدگاه
  • نام شما
    اولین فرد نظر دهنده باشید!