صفحه نخست »» اقتصادی »» صنعت معدن و بازرگانی ۱۱:۴۶ ۱۴۰۱/۰۶/۱۳

شرکت توانیر ۴۰ هزار میلیارد تومان بدهی دارد

اکوبورس: مدیرعامل شرکت توانیر در خصوص بدهی به تولید کنندگان بخش خصوصی گفت:کل تولید کنندگان چیزی در حد ۳۹ تا ۴۰ هزار میلیارد تومان از ما مطالبه دارند و علت آن هم ناترازی فروش تکلیفی برق است.
شرکت توانیر ۴۰ هزار میلیارد تومان بدهی دارد

به گزارش اکوبورس به نقل ازآقای آرش کردی گفت: امسال در مصرف برق نسبت به سال گذشته تفاوت‌هایی را شاهد بودیم. ما در جایگاهی هستیم که بیش از ۸۰ میلیون نفر ناظر بر ما هستند که این موضوع از ویژگی‌های صنعت برق است. در حال حاضر ۱۰۰ درصد مناطق شهری و ۹۹.۷ درصد مناطق روستایی از برق پایدار برخوردار هستند. در مقایسه با میانگین جهانی ما جلوتر هستیم.

به گفته او، باید بگویم در شهریور هم ممکن است نوسان دما را داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت توانیر در پاسخ به این سوال که در مجموع چقدر بدهی به تولید کنندگان بخش خصوصی وجود دارد، گفت: در تعیین نرخ و قراداد‌ها مشکلی با تولید کنندگان نداریم و قراداد‌ها مطابق قوانین و اصول اقتصادی است. در مجموع ارقام بالایی را شاهد هستیم. کل تولید کنندگان چیزی در حد ۳۹ تا ۴۰ هزار میلیارد تومان از ما مطالبه دارند. علت آن هم ناترازی ناشی از فروش تکلیفی برق است.

برچسب ها
اخبار مرتبط

دیپلماسی غذا، ضرورتی مغفول‌مانده در چرخۀ حاکمیت

اکوبورس: دیپلماسی غذا، ضرورتی مغفول‌مانده در چرخۀ حاکمیت صنعت غذا یکی از مهمترین موضوعات روز جهان است که البته به دلیل حساسیت این موضوع، می‌توان آن را ابرمسئله‌‌ای استراتژیک برای امنیت و توسعه‌یافتگی کشورها دانست.

۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ ادامه مطلب

انعقاد تفاهم‌نامه فولاد کاوه جنوب کیش و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان

اکوبورس: تفاهم‌نامه تأمین بخشی از اکسیژن مایع موردنیاز مراکز درمانی دولتی استان با حضور نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه بندرعباس و رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان هرمزگان در شرکت فولاد کاوه جنوب کیش منعقد شد.

۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ ادامه مطلب

چرا رشد اقتصادی اولویت امروز ایران است؟

اکوبورس: مقام معظم رهبری اخیراً دیداری با کارآفرینان داشتند. با همان کسانی که در ‌سخت‌ترین شرایط تحریم، مانع از ایستادن چرخ تولید در کشور شدند و با فعالیت خود توانستند امکان حیات اقتصاد را در کشور فراهم کنند .

۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ ادامه مطلب

تورم جهانی مواد غذایی و فرصتی مغتنم برای توسعۀ صنعت غذایی

اکوبورس: غذا یکی از مهمترین صنایع موجود در جهان است؛ حتی اگر تمام رسانه‌ها و مسئولان روی صنایع دیگر، از خودروسازی تا نفت و پتروشیمی، از اتمی تا فضایی، از نساجی تا چوب و فولاد و بازارهای مالی تمرکز کنند.

۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸ ادامه مطلب
مجله تصویری
ارسال دیدگاه
  • نام شما
    اولین فرد نظر دهنده باشید!