صفحه نخست »» شرکتها ۰۸:۲۲ ۱۴۰۱/۰۶/۲۹

پلتفرم جدید ایران اسکیپ رونمایی شد

اکوبورس: مراسم رونمایی از پلتفرم جدید ایران‌اسکیپ، سامانه جامع مشاهده، مقایسه، رزرو و خرید آنلاین بلیت انواع اتاق فرار در سطح کشور در سالن همایش‌های خیریه رعد در شهرک غرب با حضور اصحاب رسانه و مجموعه‌داران اتاق‌های فرار برگزار شد.
پلتفرم جدید ایران اسکیپ رونمایی شد

به گزارش اکوبورس،شروع همایش با راهبری و هدایت آرش سروری، برنامه‌ساز فناورانه و فعال حوزه نوآوری، فناوری و استارتاپی در مورد رویداد و مجموعه ایران اسکیپ بود. در ادامه این جلسه مسیح خدابخشیان، دبیر انجمن بازی‌های فکری و عضو کارگروه اتاق فرار شورای نظارت بر اسباب‌بازی و البته فعال اتاق فرار از سال ۹۵ درباره آمار و وضعیت اتاق‌فرارها و بازار این صنف صحبت کرد و گفت: بیش از ۴۵۰ اتاق فرار در سطح ایران و بیش از ۳۰۰ تا اتاق فرار در تهران و حدود ۱۰۰ اتاق فرار در استان البرز وجود دارد و بازار ماهانه این بازار، حدودا ۱۵۰۰ سانس در ماه است.

وی با اشاره به اینکه اسکیپ روم سرگرمی است که ظرفیت روزانه پایینی دارد، افزود: در سال 1400 تحقیقی از مجموعه‌داران انجام شد که 70 مجموعه در این تحقیق مشارکت کردند در این تحقیق مشخص شد مجموعه‌داران 97 درصد مرد و 3 درصد خانم هستند، رده سنی آنها بین 27 تا 29 سال بوده و پله بعدی آنها 29 تا 32 سال هستند. حدود 60 درصد از آنها کارشناسی ارشد دارند و 70 درصد فقط یک بازی را در اختیار دارند همچنین 80 درصد ملک‌های کاربری آنها مسکونی و اجاره هستند.

خدابخشیان در زمینه ژانر بیان کرد: در 90 درصد ژانرها ترس و دلهره وجود دارند که با بقیه کشورها متفاوت است و عملاً به سمت تک ژانری می رویم که این اتفاق خوبی نیست و امیدواریم در سال‌های آینده این موضوع رفع شود.

وی افزود: اتاق فرار از سال 98 در ظاهر از حالت زیرزمینی خارج شده و با وجود اینکه انجمن تلاش بسیاری برای دریافت مجوز مجموعه‌ها کرده و دوره‌های مربیگری برگزار کرده است، اما در بخشی که نهایتاً باید صدور مجوز صورت پذیرد سنگ اندازی‌های زیادی ایجاد می‌شود و کمتر از 20 درصد مجموعه‌ها مجوز رسمی دارند.

خدابخشیان گفت: پلتفرم‌های فروش اتاق فرار از سال 98 فعال شده ولی مشکلات زیادی داشتند مثلاً موضوع حرفه‌ای بودن و نداشتن قرارداد مالکیت معنوی که به آن توجه نشده است، اما در سال 1400 به این موضوع توجه شد و انجمن در این خصوص فعال شده است و تلاش کرد یک پلتفرم حرفه‌ای راه اندازی کند و در این خصوص تفاهم‌نامه‌ای با وب سایت ایران اسکیپ برای امضای نهایی آماده شده است

سیدعلی مهام، مدیرعامل ایران‌اسکیپ، در ادامه این مراسم درباره انتخاب نام ایران‌اسکیپ گفت: انتخاب اسم ایران در هر برندی مسولیت و بار بیشتری برای اون برند در پیش دارد و ایران‌اسکیپ تمام سعی خود را انجام داده تا پشتیبانی 24 ساعته ایران اسکیپ بدون نقص باشد و پاسخگوی مجموعه‌داران و مشتریان شوید.

وی در مورد سانس‌ها افزود: امروزه به بیش از 4000 سانس رسیده‌ایم و علاوه بر تهران استان کرج و دیگر استان‌ها را نیز شروع به کار کرده ایم ما پشتیبانی24ساعته داریم که مشتری و مجموعه‌داران را راضی نگه داریم، ایران اسکیپ اسفند 1400 شروع به کار کرد که ابتدا با متخصصان خود این کار را شروع کرد و امروز نسخه دوم را ارائه می کنیم که با این نسخه بهترین ارائه خدمات به مجموعه داران و مشتریان را تقدیم کنیم.

مدیرعامل ایران‌اسکیپ در خصوص کامنت‌ها اظهار کرد: 90 درصد نظرات اصلی هستند و ما از کامنت‌های فیک جلوگیری کردیم. در پلتفرم جدید قابلیت‌های زیادی داریم و سعی کردیم چالش‌های آن را رفع کنیم. همچنین قراردادهای مناسبی با مجموعه‌ها به زودی عقد خواهد شد.

محمدجواد امینی از پلتفرم جدید ایران اسکیپ  با UI و UX جدید رونمایی و با اشاره به دانش فنی تیم ایران‌اسکیپ گفت: پلتفرم جدید در بهینه‌ترین حالت ارائه می‌شود و این پلتفرم دارای امکان نمایش اتاق فرارها بر اساس منطقه جغرافیایی است و امکان کنسلی سانس، رزرو آسان، ورود و ثبت‌نام سریع است، همچنین کاربران می‌توانند با استفاده از این پلتفرم امتیاز دریافت کنند و کد تخفیف بگیرند.

وی به چگونگی شکل گیری ایران اسکیپ پرداخت و گفت: ما یک زمان پلتفرم اتاق فرار بودیم با توجه به اینکه یکسری مشکلات به وجود می‌آمد تیم توسعه پایا توجه به این موضوع را سرلوحه قرار داد و در اسفند 1400 شروع به کار کردیم و یک نسخه از آن ایجاد شد و البته در آن زمان تعداد کمی به ما اعتماد کردند و ما باید سعی میکردیم خود را ثابت کنیم برای همین پشتیبانی 24 ساعته ایجاد کردیم و سعی در ارتقای کیفیت کردیم و بازخورد از دیگران را گرفتیم و باگها را رفع کردیم.

امینی ادامه داد: ایران اسکیپ تصمیم به تغییر پلتفرم با مشخصه کاملاً هوشمند و مجهز گرفت که امروز بیش از 93 مجموعه دار داخل این اسکیپ هستند ما امروز خوشبختانه آن را رونمایی می‌کنیم.

برای مشاهده این پلتفرم جدید به آدرس ایران‌اسکیپ یا شبکه اجتماعی آن مراجعه فرمایید و لذت مشاهده، مقایسه و رزرو اتاق‌های فرار در کشور را به صورت آنلاین تجربه کنید:

Iranescape.com

@iranescape_com

برچسب ها
اخبار مرتبط

رسالت امروز روابط‌عمومی ایجاد اعتماد و امیدآفرینی است

اکوبورس: ​منصور شیخ‌الاسلامی، مدیر امور حوزه مدیریت و ارتباطات بانک صادرات ایران در پیامی به مناسبت هفته ارتباطات و روابط‌عمومی، امیدآفرینی، ایجاد اعتماد و خلاقیت در جامعه را از جمله اهداف روابط‌عمومی‌ها در عصر حاضر عنوان کرد و برای فعالان این صنعت آرزوی موفقیت و بهروزی کرد.

۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ ادامه مطلب
مجله تصویری
ارسال دیدگاه
  • نام شما
    اولین فرد نظر دهنده باشید!