صفحه نخست »» سیاسی ۱۶:۲۲ ۱۴۰۱/۰۹/۰۹

حزب‌الله: آمریکا در جنگ نرم شکست خورده است

نایب رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان گفت که آمریکا در جنگ نرم شکست خورده و نتوانسته است که بر ذهن نسل جوان تأثیر بگذارند زیرا جوانان ما همچنان فرهنگ و ایدئولوژی مقاومت را در خود دارند و نسل کنونی و نسل آینده فرهنگ، ایمان، تعهد، عزم، اراده و معنویت را خواهند داشت و به مقاومت ادامه خواهند داد.
حزب‌الله: آمریکا در جنگ نرم شکست خورده است

شیخ علی دعموش نایب رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان امروز چهارشنبه در سخنانی که یک نسخه آن در اختیار اکوبورس قرار گرفت، اظهار داشت: آمریکا، رژیم اشغالگر و غرب روی دور کردن نسل جوان از فرهنگ مقاومت حساب باز کرد و با ترویج فرهنگ بی‌اهمیتی، انحطاط اخلاقی و اجتماعی و دوری از حجاب و پوشش و عفاف و همچنین ترویج انحرافات جنسی و مواد مخدر، به خیال خود تلاش کرد که جوانان را از مسیر منحرف و به سمت فساد بکشاند. وی افزود: اما به فضل الهی آنها در این نبرد تاکنون شکست خورده‌اند و نتوانسته‌اند بر ذهن نسل جوان تأثیر بگذارند و گواه آن نیز این است که جوانان ما هنوز فرهنگ و ایدئولوژی مقاومت را در خود دارند. آمریکا و غرب باید از تأثیرگذاری بر این نسل و نسل‌های بعد دست بکشند، نسل کنونی و نسل آینده فرهنگ، ایمان، تعهد، عزم، اراده و معنویت را خواهند داشت و راه مقاومت را در پیش خواهند گرفت. شیخ دعموش خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها پس از شکست در جنگ نرم و سیاست فشار، محاصره، تحریم و گرسنگی دادن با هدف پایان دادن به مقاومت، اکنون روی هرج‌ومرج در کشور و فروپاشی آن حساب کرده‌اند اما نسل فعلی و نسل‌های آینده از بصیرت، ایمان و ذکاوت برخوردار بوده و به همین دلیل آمریکایی‌ها قادر به ویران کردن کشورمان و هدف قرار دادن ثبات آن نخواهند شد. وی با اشاره به مداخلات آمریکا در موضوع انتخاب رئیس جمهوری جدید لبنان نیز تاکید کرد: یکی از عواملی که مانع از دستیابی آمریکا به هدفش می‌شود، انتخاب رئیس جمهوری است که اولویت آن ایجاد وحدت میان لبنانی‌ها و حفاظت از حاکمیت کشور باشد.

برچسب ها
اخبار مرتبط

رجایی: بخشودگی‌های اخیر بسترسازی برای بازگشت استعدادها و ظرفیت‌ها به کشور است

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات این روزهای اخیر در حوزه های سیاسی، اقتصادی و امنیتی از سمت مقام معظم رهبری و رئیس جمهور در راستای این بود که بسترسازی مناسبی برای بازگشت استعدادها و ظرفیت‌ها به کشور صورت گیرد.

۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ ادامه مطلب
مجله تصویری
ارسال دیدگاه
  • نام شما
    اولین فرد نظر دهنده باشید!