صفحه نخست »» بازار سرمایه »» بورس اوراق و بهادر ۱۷:۲۶ ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
پیشنهاد بورس تهران به فیاس:

ایجاد دو کارگروه در فدراسیون بورس های اروپا-آسیایی

اکوبورس: امروز دوشنبه 21 آذر 1401 ( 12 دسامبر 2022 )، سی و ششمین نشست مجمع عمومی فیاس در قاهره برگزار شد و بورس تهران پیشنهاد ایجاد دو کارگروه در فدراسیون بورس های اروپا-آسیایی را مطرح کرد.
ایجاد دو کارگروه در فدراسیون بورس های اروپا-آسیایی

به گزارش اکوبورس به نقل از

روابط عمومی و امور بین‌الملل بورس تهران، دوشنبه 21 آذر 1401، فدراسیون بورس‌های اروپا-آسیایی(فیاس) مجمع عمومی خود را با حضور اعضا در قاهره، پایتخت مصر برگزار کرد.

در ابتدای این نشست، رییس هیات مدیره به اعضا خوشامد گفت و پس از آن دبیر کل فیاس، برنامه‌های اجرا شده در سال 2022 و عملکرد فدراسیون را به اطلاع حاضران رساند.

بورس تهران در این نشست با هیاتی متشکل از مهدی امیری رییس هیات مدیره، محمد حسین صدرائی عضو هیات مدیره و محمود گودرزی  مدیرعامل، حضوری پررنگ داشت و پیشنهاد ایجاد دو کارگروه کمیته پذیرش شرکت‌های دانش بنیان در فیاس و کمیته بازارگردانی با هدف بررسی تجارب کشور ها با رویکرد سود آوری آن در بورس‌ها را عنوان کرد که مورد توجه سایر اعضا قرار گرفت.

در مجمع عمومی فیاس، صورت‌های مالی سال 2022 تایید و عملکرد یکساله دبیرخانه و کمیته‌ها بررسی شد، همچنین برنامه پیش بینی شده سال 2023 و بودجه‌بندی آن ارزیابی و مصوب شد.

یادآوری می‌شود، پذیرش 7 عضو جدید در فدراسیون، تصویب صورت‌های مالی 2022، تصویب بودجه و برنامه‌های 2023 از جمله مصوبات این مجمع است.

همچنین، تقویم رویدادهای سال 2023 و تعیین میزبانی این رویدادها مانند برنامه‌های کانفیاس 2023 و آموزش در محل مصوب شد.

گفتنی است معرفی کتاب Borsa City  به زبان ساده با هدف تشویق سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه میان غیر حرفه ای‌ها صورت پذیرفت.

برچسب ها
اخبار مرتبط

تلاش بورس تهران برای پذیرش شرکت‌های حوزه فناورانه

مدیرعامل بورس تهران خبر داد: به همت بورس منطقه‌ای کرمانشاه یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه سوخت سبز با درخواست تامین مالی به مبلغ 3500 میلیارد تومان، در قالب شرکت سهامی عام پروژه به بورس تهران معرفی و به صورت فوق‌العاده در هیات پذیرش مورد موافقت اصولی قرار گرفت.

۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰ ادامه مطلب

۵ صندوق اهرمی، طلا و بخشی به بازار سرمایه معرفی می‌شوند

اکوبورس: مدیرعامل شرکت مشاور سرمایه‌گذاری ترنج در نشست خبری که با اصحاب رسانه در محل هتل سیمرغ و با حضور مدیران ارشد شرکت برگزار شد، از معرفی ۵ صندوق اهرمی، طلا و بخشی به بازار سرمایه خبر داد.

۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰ ادامه مطلب

پیاده‌سازی ماشین‌حساب‌های اختیارمعامله در سایت TSETMC

اکوبورس: مدیر عملیات بازار ابزارهای نوین مالی بورس تهران خبر داد: در راستای توسعه بازار ابزارهای مشتقه، ماشین حساب‌های بازار اختیارمعامله با همکاری شرکت مدیریت فناوری بورس تهران در صفحه هر نماد سایت TSETMC پیاده‌سازی شده و از امروز مورخ 23 اسفندماه، در اختیار فعالان بازار قرار می‌گیرد.

۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ ادامه مطلب
مجله تصویری
ارسال دیدگاه
  • نام شما
    اولین فرد نظر دهنده باشید!