صفحه نخست »» شرکتها ۱۱:۲۳ ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
با همکاری شهر بورس و اتاق تبریز؛

همایش تامین مالی از بازار سرمایه برگزار می شود

اکوبورس: همایش تامین مالی از بازار سرمایه با همکاری آژانس خبری تحلیلی شهر بورس و اتاق بازرگانی تبریز برگزار می شود.
همایش تامین مالی از بازار سرمایه برگزار می شود

به گزارش اکوبورس، آژانس خبری تحلیلی شهر بورس با همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز، نخستین همایش تامین مالی از بازار سرمایه را در تبریز برگزار می‌کند.

این همایش روز پنجشنبه هفته جاری (24 آذر 1401) در محل اتاق بازرگانی تبریز برگزار می‌شود.

همایون دارابی، مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت سبدگردان داریوش، شهاب موسوی مدیرعامل هلدینگ آسا و محمد کلامی معاون امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی؛ سخنرانان همایش تامین خواهند بود.

همچنین میثم فدائی، مدیرعامل تامین سرمایه دماوند، احسان مرادی مدیرعامل تامین سرمایه کاردان و نماینده اتاق تبریز؛ اعضای پنل تخصصی این همایش را تشکیل می‌دهند که در بخش انتهایی برنامه برگزار خواهد شد.

مخاطبان این همایش، فعالان اقتصادی استان آذربایجان شرقی، صاحبان صنایع، کارشناسان، علاقه‌مندان و فعالان بازار سرمایه هستند که در قسمت پنل تخصصی می‌توانند سوالات خود را درباره تامین مالی از بازار سرمایه مطرح کنند.

همایش تامین مالی از بازار سرمایه برگزار می شود

برچسب ها بورس ،
اخبار مرتبط

رسالت امروز روابط‌عمومی ایجاد اعتماد و امیدآفرینی است

اکوبورس: ​منصور شیخ‌الاسلامی، مدیر امور حوزه مدیریت و ارتباطات بانک صادرات ایران در پیامی به مناسبت هفته ارتباطات و روابط‌عمومی، امیدآفرینی، ایجاد اعتماد و خلاقیت در جامعه را از جمله اهداف روابط‌عمومی‌ها در عصر حاضر عنوان کرد و برای فعالان این صنعت آرزوی موفقیت و بهروزی کرد.

۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ ادامه مطلب
مجله تصویری
ارسال دیدگاه
  • نام شما
    اولین فرد نظر دهنده باشید!