صفحه نخست »» اقتصادی »» بانک و بیمه ۱۱:۰۰ ۱۳۹۸/۰۳/۰۸

​قدردانی از بانک صادرات در اختتامیه نمایشگاه قرآن

اکوبورس: در مراسم اختتامیه بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از بانک صادرات ایران به عنوان تنها حامی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با اهدای لوح و تندیس نمایشگاه قدردانی شد.
​قدردانی از بانک صادرات در اختتامیه نمایشگاه قرآن

به گزارش اکوبورس به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن‌کریم که از ۲۱ اردیبهشت تا ۴ خرداد در مصلی بزرگ امام‌خمینی(ره) برپاشده بود، با برگزاری آیین اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان به کار خود پایان داد و در بخش حامیان نمایشگاه، از بانک صادرات ایران به عنوان تنها حامی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با اهدای لوح و تندیس نمایشگاه تقدیر شد.

رییس اداره کل بازاریابی و خدمات مشتریان بانک صادرات ایران که به نمایندگی از این بانک، لوح را دریافت کرد، در سخنانی ابراز کرد که در آینده نزدیک بانک صادرات ایران تفاهم‌نامه‌ای خوبی برای حمایت از حوزه فرهنگی کشور و ارتقای فرهنگ کتاب‌خوانی منعقد خواهد کرد.

عباس خرازی افرا در حاشیه برگزاری آیین اختتامیه این نمایشگاه اظهار داشت: بانک صادرات ایران در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود در حال مذاکره با مجموعه‌های مختلف فرهنگی نظیر خانه کتاب در راستای تعامل هرچه بیشتر با ناشران کشور و فعالیت گسترده‌تر در این حوزه است. امیدواریم از طریق این تعاملات بتوانیم همچون گذشته در راستای ارتقای فرهنگ قرآنی و کتاب‌خوانی فعالیت گسترده‌تری داشته باشیم.

وی ادامه داد: این افتخار و توفیق را داشتیم که با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در راستای مسئولیت اجتماعی خود و ارتقای فرهنگ قرآنی کشور در برگزاری بیست‌وهفتمین دوره نمایشگاه قرآن کریم مشارکت داشته باشیم.
رئیس اداره کل بازاريابي و خدمات مشتريان بانک صادرات ایران افزود: خوشبختانه حضور مردم و مسئولان در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بسیار پررنگ بود و این نشان‌دهنده انس عمیق مردم و مسئولین با فرهنگ قرآنی و ائمه اطهار علیهم السلام است.

برچسب ها
اخبار مرتبط

رسالت امروز روابط‌عمومی ایجاد اعتماد و امیدآفرینی است

اکوبورس: ​منصور شیخ‌الاسلامی، مدیر امور حوزه مدیریت و ارتباطات بانک صادرات ایران در پیامی به مناسبت هفته ارتباطات و روابط‌عمومی، امیدآفرینی، ایجاد اعتماد و خلاقیت در جامعه را از جمله اهداف روابط‌عمومی‌ها در عصر حاضر عنوان کرد و برای فعالان این صنعت آرزوی موفقیت و بهروزی کرد.

۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ ادامه مطلب
مجله تصویری
ارسال دیدگاه
  • نام شما
    اولین فرد نظر دهنده باشید!