صفحه نخست »» اقتصادی »» بانک و بیمه ۱۱:۱۷ ۱۳۹۸/۰۳/۱۳

تقویم آموزشی بیمه کوثر مطابق با اهداف و راهبردها

اکوبورس:‌ تقویم آموزشی بیمه کوثر براساس مدل دیکوم و برمبنای اهداف، راهبردها و نیازهای تخصصی شرکت تدوین شد.
تقویم آموزشی بیمه کوثر مطابق با اهداف و راهبردها

به گزارش اکوبورس به نقل از روابط‌عمومی و اعلام مدیر آموزش و پژوهش بیمه کوثر، این تقویم مبتنی بر نیازسنجی آموزشی و با درنظرگرفتن شرح مشاغل سازمان و ماتریس مهارت کارکنان به عنوان مرجع برنامه‌های آموزشی سال98 تهیه شد.

زینب حمیدی‌فر با بیان اینکه این تقویم با هدف احیای توانمندی‌های نیروی انسانی، بهبود و توسعه توان کارکنان و شبکه فروش شرکت تهیه شده است، خاطرنشان‌کرد: با آگاهی به اهمیت آموزش و توسعه منابع انسانی، برنامه‌های آموزشی را در قالب دوره‌های تخصصی، عمومی و مدیریتی همه ساله برای کارکنان و شبکه فروش تنظیم می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه در این میان آموزش‌های کوتاه‌مدت محور اصلی برنامه‌های آموزش شغلی بوده است، افزود: در سال97 در مجموع 145هزار نفر ساعت دوره آموزشی در قالب 175 دوره در رشته‌های مختلف فنی، عمومی ومدیریتی برای تمامی کارکنان و نمایندگان سراسر کشور برگزار شده است. از این میزان دوره آموزشی، 97هزار نفر ساعت به صورت مجازی و حدود 48هزار نفر ساعت حضوری برگزار شده است.

مدیر آموزش و پژوهش بیمه کوثر سرمایه‌انسانی را از اصلی‌ترین پایه‌های هر سازمان دانست و تاکیدکرد: بدون توجه به سرمایه‌‌انسانی  ادامه حيات سازمان امكان‌‌پذير نيست.

زینب حمیدی‌فر افزود: توانمندي نیروي انسانی هر سازمان ضامن موفقیت و پیشرفت آن است. اگرچه توانمندسازي منابع انسانی به عوامل زیادي ارتباط دارد و در طی یک فرایند معنی پیدا می‌کند اما بدون شک آموزش، رکن اصلی این فرایند است.

وی گفت: برگزاری آموزش‌های مستمر، جامع و اثرگذار با استفاده حداکثری از توان فضای مجازی و آموزش‌های الکترونیکی و نیز بهره‌گیری از اساتید متخصص و نخبگان داخل و خارج از شرکت زمینه‌های توسعه دانش، مهارت و تجربیات کارکنان و نمایندگان شرکت  و نیز رشد و تعالی شرکت را فراهم می‌کند.

 

برچسب ها
اخبار مرتبط

رسالت امروز روابط‌عمومی ایجاد اعتماد و امیدآفرینی است

اکوبورس: ​منصور شیخ‌الاسلامی، مدیر امور حوزه مدیریت و ارتباطات بانک صادرات ایران در پیامی به مناسبت هفته ارتباطات و روابط‌عمومی، امیدآفرینی، ایجاد اعتماد و خلاقیت در جامعه را از جمله اهداف روابط‌عمومی‌ها در عصر حاضر عنوان کرد و برای فعالان این صنعت آرزوی موفقیت و بهروزی کرد.

۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ ادامه مطلب
مجله تصویری
ارسال دیدگاه
  • نام شما
    اولین فرد نظر دهنده باشید!