صفحه نخست »» اقتصادی »» نفت و پتروشیمی ۱۰:۲۸ ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
مدیر روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس:‏

درخواست ما از رسانه‌ها پرسشگری است

اکوبورس: مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تاکید بر اینکه خبرنگاران با پرسشگری خود ‏می‌توانند موجب بهبود عملکردها و البته حال خوب مردم شود گفت: درخواست ما از رسانه‌ها این است که از ما پرسشگری کنند و ‏تلاش ما نیز پاسخگویی حداکثری است.‏
درخواست ما از رسانه‌ها پرسشگری است

به گزارش اکوبورس به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، جواد گلی در نشست صمیمی با خبرنگاران به مناسبت روز ‏خبرنگار که با حضور مدیرعامل در این شرکت برگزار شد، با تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه گفت: خبرنگاران ‏اتفاق‌های خوب را به گوش دیگران می‌رسانند و برای اصلاح و رفع اتفاق‌های بد تلاش می‌کنند و این‌ها تنها بخشی از کارهای ‏بزرگ و مهمی است که خبرنگاران انجام می‌دهند.‏
وی با بیان اینکه فلسفه مسلمانی و اعتقاد به خداوند متعال این است که روزی قرار است پاسخگوی خدا باشیم در قبال تمام ‏کارهایی که انجام داده‌ایم، گفت: اگر ما و همه مسئولان این فلسفه را مرتب  به خود یادآوری کنند آن وقت از پرسش رسانه‌ها کلافه ‏نمی‌شوند و خود را پاسخگو به رسانه در قبال کارهای خودشان می‌دانند.‏
مدیر روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، تصریح کرد: خبرنگاران برای بهبود وضع جامعه و حال خوب مردم ‏از یک سو باید خبرهای خود را به گوش مردم برسانند و از سوی دیگر اگر اتفاق بد و غلطی افتاد، صریح و سریع پرسشگری ‏کنند و پاسخ آن را به اطلاع شهروندان برسانند.‏
وی افزود: این پرسشگری موجب اصلاح خطاها و کارهای غلط است و البته پاسخگویی به پرسش‌ها نوعی مصونیت برای ‏مدیران است، مدیری که خود را در برابر رسانه پاسخگو بداند دقت بیشتری در کارها دارد و مراقبت می‌کند تا درصد خطایش ‏کمتر و کمتر شود در واقع یک جامعه خبری هوشمند، بهنگام و منصف و پرسشگر موجب مراقبت بیشتر در مدیران و مسئولان ‏می‌شود.‏
گلی با بیان اینکه اولیا الهی نیز خبررسان، امید بخش و مصلح بودند، گفت: خبرنگاران نیز امروز همین وظایف را در جامعه ایفا ‏می‌کنند و همین نشان از جایگاه رفیع خبرنگاران دارد.‏
مدیر روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با ابراز خرسندی از اینکه این جو پاسخ‌خواهی از سوی رسانه‌ها وجود ‏دارد، گفت: ما هم باید خوشحال باشیم که این جو پاسخ خواهی وجود دارد، ما هیچ وقت از هیچ رسانه‌ای نخواستیم سفارشی از ما ‏تمجید کند یا موضوعی را یک سویه رپورتاژ و منتشر کند، درخواست ما از اصحاب رسانه این بوده که اقدامی که موجب بهبود ‏حال مردم است و در صنعت پتروشیمی این اتفاقات به وفور وجود دارد در گزارش‌هایی به اطلاع مردم برسد  و همیشه از ‏رسانه‌ها خواستیم از ما پرسشگر باشند و تلاش ما هم اینکه بوده که پاسخگویی حداکثری داشته باشیم.‏
وی در پایان خاطر نشان کرد: اصل اول در روابط عمومی به گوش بودن و پاسخگو بودن است و امیدوارم در مقابل رسانه در‌این ‏زمینه موفق عمل کنیم.‏

برچسب ها نفت ،
اخبار مرتبط

ضرورت معرفی برند “ایرانول” در خارج از مرزها

اکوبورس: شرکت نفت ایرانول به عنوان یکی از قدیمی¬ترین شرکت¬های ایرانی در صنایع نفت و پتروشیمی به عنوان برند ملی شناخته می¬شود. این شرکت هم اکنون با سبد متنوعی از محصولات روانکار، سهم بازار جدی در بازار داخلی و همچنین بازارهای صادراتی از اروپا تا شرق آسیا را دارد. حال برای شناخت هرچه بیشتر وضعیت فعلی و نگاهی به چشم آنداز آتی این شرکت در حاشیه نمایشگاه فرصت های صادراتی با محمد حسینی، مدیرعامل این شرکت به گفت و گو نشستیم.

۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴ ادامه مطلب

قشم به هاب سرمایه‌گذاری در حوزه نفت و انرژی تبدیل خواهد شد

اکوبورس: مهندس مهدی نصیری مدیر نفت و انرژی منطقه آزاد قشم در خصوص «دومین نمایشگاه و همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی‌های تجدیدپذیر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور» که در جزیره قشم در حال برگزاری است، اظهار داشت: در این رویداد مهم، زیرساخت‌های بزرگی که در منطقه آزاد قشم در قالب طرح جامع ایجاد شده و در حال توسعه است، به تفصیل معرفی می‌شود.

۱۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ ادامه مطلب

رشید قانعی: استفاده حداکثری پترول از ظرفیت انجمن‌ها برای توسعه زنجیره ارزش

اکوبورس: مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس (پترول) با اشاره به برنامه جدی هلدینگ خلیج فارس در تکمیل زنجیره ارزش و بالا بردن ارزش افزوده محصولات گفت: در این مسیر تا جایی که امکان دارد از ظرفیت‌های مردمی و خصوصی استفاده می‌کنیم.

۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ ادامه مطلب
مجله تصویری
ارسال دیدگاه
  • نام شما
    اولین فرد نظر دهنده باشید!