صفحه نخست »» شرکتها ۱۱:۰۵ ۱۳۹۸/۰۸/۲۲

بومی‌سازی ۱۲ هزار قطعه در یک شرکت فولادی

اکوبورس: مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان، پنل علمی نیازمندی‌های فناوری صنایع که در حاشیه نمایشگاه فرصت‌های ساخت و رونق تولید استان هرمزگان برگزار شد را مثبت ارزیابی کرد و بر لزوم استفاده از توان مراکز علمی و دانشگاهی در جهت بومی‌سازی و رونق تولید تاکید کرد.
بومی‌سازی ۱۲ هزار قطعه در یک شرکت فولادی

به گزارش اکوبورس، ارزانی با اشاره به بومی‌سازی در فولاد هرمزگان گفت: ما حرفمان را از شعار به عمل تبدیل و حدود ١٢هزار قطعه را بومی‌سازی کردیم. وی در این ارتباط به طراحی یک نرم‌افزار اشاره کرد و افزود: با بهره‌گیری از آن نیازهای صنایع در حوزه قطعات و مواد اولیه ثبت می‌شود و پژوهشگران می‌توانند متناسب با نیازهای اعلام شده طرح‌های پژوهشی خود را ارائه نمایند.

وی افزود: برای بومی‌سازی مواد اولیه و قطعات آماده همکاری با مراکز علمی و فناوری و مراکز دانشگاهی هستیم تا با استفاده از توان ظرفیت مراکز علمی و فناوری و دانشگاهی کشور مواد اولیه و قطعات موردنیاز را بومی‌سازی کنیم.

وی ارتباط صنعت با دانشگاه را ضروری خواند و گفت: دراین رابطه  ۴۹ پروژه پژوهشی با همکاری دانشگاه‌ها و  مراکز علمی هرمزگان و کشور در دست اقدام داریم. ارزانی خاطرنشان کرد: پژوهشگران می‌تواننداز طریق مراکز علمی و پژوهشی با فولاد هرمزگان همکاری کنند و آمادگی لازم برای همکاری با این مراکز وجود دارد.

وی با تاکید بر تامین مواد اولیه مورد نیاز فولاد سازان گفت: تلاش مسولین استانی در خصوص رفع مشکلات صنایع قابل تقدیر است و باید به این موضوع توجه ویژه شود.ارزانی با اشاره به اینکه مشکل ما در تامین مواد اولیه است افزود: انتظار می‌رود مسئولان در این حوزه اقدام موثری انجام دهند تا نیاز مواد اولیه صنایع استان حل شود.

مدیرعامل فولاد هرمزگان در ادامه با اشاره به فعالیت‌های علمی این شرکت در عرصه‌های مختلف گفت: با توجه به رسالت و مسئولیت اجتماعی در حوزه پژوهش و صنعت فولاد، یک نیاز سنجی در فولاد هرمزگان انجام شد.

وی در پایان به اهمیت و ضرورت فرآیند ریخته‌گری در صنعت فولاد اشاره کرد و افزود: در همین راستا نخستین کنفرانس ملی ریخته‌گری کشور با همکاری مراکز دانشگاهی در اواخر آذرماه در بندرعباس برگزار خواهد شد.

برچسب ها
اخبار مرتبط

رسالت امروز روابط‌عمومی ایجاد اعتماد و امیدآفرینی است

اکوبورس: ​منصور شیخ‌الاسلامی، مدیر امور حوزه مدیریت و ارتباطات بانک صادرات ایران در پیامی به مناسبت هفته ارتباطات و روابط‌عمومی، امیدآفرینی، ایجاد اعتماد و خلاقیت در جامعه را از جمله اهداف روابط‌عمومی‌ها در عصر حاضر عنوان کرد و برای فعالان این صنعت آرزوی موفقیت و بهروزی کرد.

۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ ادامه مطلب
مجله تصویری
ارسال دیدگاه
  • نام شما
    اولین فرد نظر دهنده باشید!