صفحه نخست »» شرکتها ۱۹:۴۰ ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
مدیرمالی پتروشیمی شهید تندگویان تشریح کرد:‏

افزایش ۴۷درصدی سودآوری پتروشیمی شهید تندگویان

اکوبورس: مدیرمالی پتروشیمی شهید تندگویان با تاکید بر اینکه سهام «شگویا» که روز شنبه در فرابورس عرضه اولیه می‌شود یک سهام ‏بنیادین است، گفت: آخرین ارزیابی دارایی پتروشیمی شهید تندگویان به سال ۹۲ باز می‌گردد و بین ‏ارزش ذاتی سهام شگویا و ارزش بازار آن فاصله زیادی وجود دارد.‏
افزایش ۴۷درصدی سودآوری پتروشیمی شهید تندگویان

به گزارش اکوبورس، مدیرمالی پتروشیمی شهید تندگویان با تاکید بر اینکه سهام «شگویا» که روز شنبه در فرابورس عرضه اولیه می‌شود یک سهام ‏بنیادین است، گفت: آخرین ارزیابی دارایی پتروشیمی شهید تندگویان به سال ۹۲ باز می‌گردد  و بین ‏ارزش ذاتی سهام شگویا و ارزش بازار آن فاصله زیادی وجود دارد.‏
به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، محمد شایگان با اشاره به اینکه شرکت پتروشیمی شهید تندگویان از ‏سال ۹۶ سودآور شده است، اظهار داشت: سود خالص شرکت در سال ۹۷، یک هزار و ۱۲۰ میلیارد تومان بوده که این میزان با رشد ‏‏۴۷درصدی تا پایان سال ۹۸به ۱۷۰۰ میلیارد تومان می‌رسد.‏
‏وی درباره چشم‌انداز صادرات محصولات این مجتمع نیز تصریح کرد: تندگویان تنها تولیدکننده محصولات با گرید بطری در ‏ایران است و این محصول در آسیای میانه و غرب آسیا مشتری‌های خوبی دارد، با توجه به اینکه با افزایش تقاضای این ‏کشورها در حجم بالا مواجه هستیم صادرات ما در سال آینده فعال‌تر خواهد شد.‏
مدیرمالی پتروشیمی شهید تندگویان تاکید کرد: سهام شگویا یک سهام بنیادین است، بنابراین با اجرای سیاست اعمال حجم مبنا در ‏بورس نه تنها این سهام با چالشی مواجه نخواهد بود که معتقدیم به دلیل ظرفیت بالایی که دارد می‌تواند جذب کننده نقدینگی بازار ‏باشد.‏
شایگان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه دارایی‌های پتروشیمی شهید تندگویان بر اساس ارزیابی سال ۹۲ است، فاصله قابل ‏توجهی بین ارزش ذاتی سهام شگویا و ارزش بازار وجود دارد که تنها همین نکته برای سهامداران جذاب است و می‌تواند سود ‏خوبی را نصیب سهامداران کند، ضمن آنکه برنامه‌های قابل توجهی برای توسعه در دستور کار است که افزایش سودآوری شرکت را ‏تضمین می‌کند.‏

برچسب ها
اخبار مرتبط

رسالت امروز روابط‌عمومی ایجاد اعتماد و امیدآفرینی است

اکوبورس: ​منصور شیخ‌الاسلامی، مدیر امور حوزه مدیریت و ارتباطات بانک صادرات ایران در پیامی به مناسبت هفته ارتباطات و روابط‌عمومی، امیدآفرینی، ایجاد اعتماد و خلاقیت در جامعه را از جمله اهداف روابط‌عمومی‌ها در عصر حاضر عنوان کرد و برای فعالان این صنعت آرزوی موفقیت و بهروزی کرد.

۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ ادامه مطلب
مجله تصویری
ارسال دیدگاه
  • نام شما
    اولین فرد نظر دهنده باشید!