صفحه نخست »» شرکتها ۱۵:۳۶ ۱۳۹۷/۰۹/۱۴

آغاز طرح گفتگوی تلفنی مشتریان با مدیران بانک انصار

اکوبورس، طرح گفتگوی تلفنی مشتریان بانک انصار با مدیران ارشد که طی 4 سال گذشته باموفقیت انجام شد و تعداد زیادی از مشتریان وعموم مردم سئوالات خود را از آقای فروتن قائم مقام بانک، معاونین و مدیران کل مطرح و پاسخ های لازم را دریافت کردند، از روز یکشنبه 18 آذرماه سالجاری، با پاسخگویی آقای مهندس نراقیان مدیرکل بازاریابی بانک انصار به سئوالات متقاضیان آغاز می شود.
آغاز طرح گفتگوی تلفنی مشتریان با مدیران بانک انصار

به گزارش اکوبورس به نقل از اداره کل روابط عمومی و تبلیغات، در راستای اجرای راهبرد مشتری گرایی بانک انصار که به منظور جلب رضایت مشتریان و حفظ و افزایش سهم بانک از بازار سپرده ها  صورت می‌گیرد، طرح گفتگوی تلفنی مدیران ارشد بانک انصار با گفتگوی مدیرکل بازاریابی در تاریخ 18 آذرماه از ساعت 10 تا 11.30 آغاز و با گفتگوی حجت الاسلام والمسلمین محمدی شاهرودی در تاریخ 9 دی ماه سالجاری در بازه زمانی مشابه به پایان می‌رسد.

شایان ذکراست که این طرح بر اساس جدول پیوست اجرا شده و متقاضیان می توانند با معاونین و مدیران کل بانک در تاریخ ها و زمان های تعیین شده از طریق شماره تلفن 096300 مرکز خدمات مشتریان گفتگو کنند.

برچسب ها
اخبار مرتبط

رسالت امروز روابط‌عمومی ایجاد اعتماد و امیدآفرینی است

اکوبورس: ​منصور شیخ‌الاسلامی، مدیر امور حوزه مدیریت و ارتباطات بانک صادرات ایران در پیامی به مناسبت هفته ارتباطات و روابط‌عمومی، امیدآفرینی، ایجاد اعتماد و خلاقیت در جامعه را از جمله اهداف روابط‌عمومی‌ها در عصر حاضر عنوان کرد و برای فعالان این صنعت آرزوی موفقیت و بهروزی کرد.

۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ ادامه مطلب
مجله تصویری
ارسال دیدگاه
  • نام شما
    اولین فرد نظر دهنده باشید!