صفحه نخست »» اقتصادی »» بانک و بیمه ۱۷:۱۱ ۱۳۹۹/۰۱/۱۳

راه‌اندازی سامانه ثبت شکایات احتمالی مشتریان بانکی دارای تسهیلات قرض‌الحسنه

اکوبورس: باتک مرکزی سامانه ثبت شکایات احتمالی مشتریان بانکی دارای تسهیلات قرض‌الحسنه را راه اندازی کرد.
راه‌اندازی سامانه ثبت شکایات احتمالی مشتریان بانکی دارای تسهیلات قرض‌الحسنه

به گزارش اکوبورس،در راستای حمایت بانک مرکزی از کسب و کارهای زیان دیده از شیوع ویروس کرونا و تعویق پرداخت تسهیلات آنها و همچنین تعویق پرداخت تسهیلات وام‌های قرض‌الحسنه در اسفند 98 و فروردین و اردیبهشت 99، روابط عمومی بانک مرکزی در پی ابلاغ بخشنامه‌های مربوطه به شبکه بانکی به اطلاع می‌رساند چنانچه ازحساب کسانی که اقساط قرض‌الحسنه دارند یا از حساب ضامنین آنها در شعب بانک‌ها و موسسات اعتباری، برداشتی بابت اقساط انجام شد، هموطنان عزیز می‌توانند موضوع را در سامانه مربوطه از طریق سایت بانک مرکزی یا لینک ذیل درج کنند.

قطعا پیگیری لازم از طرف بانک مرکزی انجام خواهد شد.
 
لینک درج شکایت در سامانه به شرح زیر است:
 
https://www.cbi.ir/InstLoanComplaint/ILCForm.aspx
 
انتهای پیام/
برچسب ها بانک ، بانک مرکزی ،
اخبار مرتبط

رسالت امروز روابط‌عمومی ایجاد اعتماد و امیدآفرینی است

اکوبورس: ​منصور شیخ‌الاسلامی، مدیر امور حوزه مدیریت و ارتباطات بانک صادرات ایران در پیامی به مناسبت هفته ارتباطات و روابط‌عمومی، امیدآفرینی، ایجاد اعتماد و خلاقیت در جامعه را از جمله اهداف روابط‌عمومی‌ها در عصر حاضر عنوان کرد و برای فعالان این صنعت آرزوی موفقیت و بهروزی کرد.

۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ ادامه مطلب
مجله تصویری
ارسال دیدگاه
  • نام شما
    اولین فرد نظر دهنده باشید!