صفحه نخست »» اجتماعی »» شهری و سلامت ۱۱:۴۱ ۱۴۰۲/۰۲/۱۰

باید جو روانی دانش آموزان و والدین کنترل شود

از ماه گذشته، داستان سریالی مسمومیت دانش آموزان در مدارس در بین محافل داغ شده است. گفته می شود..
باید جو روانی دانش آموزان و والدین کنترل شود

به گزارش اکوبورس به نقل از 

از ماه گذشته، داستان سریالی مسمومیت دانش آموزان در مدارس در بین محافل داغ شده است. گفته می شود افرادی ناشناس، ماده استنشاقی نامعلومی را وارد مدارس دخترانه کرده و آنها را مسموم می کنند. 

ارگان های مختلفی ازجمله سپاه، قوه قضائیه، نیروی انتظامی و حتی ائمه جمعه برای پیگیری موضوع به خط شدند. وزارت بهداشت اما می گوید ماده ای که وارد مدارس شده، مسمومیت زاست اما خطر جانی ندارد. گفته می شود دارای موادی ازجمله گاز N2 است. 

وزیر آموزش و پرورش نیز در حاشیه جلسه دولت در جمع خبرنگاران و در رابطه با تدابیر اندیشیده شدن در رابطه با کنترل موضوع گفت: جلسات متعددی برگزار شده و بسیاری از دستگاه ‌های مرتبط درگیر رسیدگی به موضوع مسمومیت دانش ‌آموزان هستند. او تصریح کرد که تمام دستگاه ها ازجمله رسانه، بایستی برای کنترل اوضاع به آموزش و پرورش کمک کنند؛ حتی رسانه ملی نیز موظف به همکاری خواهد بود. 

وی ادامه داد که در این شرایط، حفظ آرامش برای والدین، دانش آموزان و کادر مدارس الزامی است و باید از اظهار و انتشار هر خبر ابهام زاد و استرس زایی جلوگیری کرد. 

نوری در پاسخ به پرسشی درباره حضور نیروهای امنیتی و پلیس در مقابل مدارس نیز گفت: در درون مدارس براساس قواعد موجود اگر موردی اتفاق بیفتد اورژانس وارد خواهد شد به طور طبیعی تمام کنترل ‌ها انجام می‌ شود و اینطور نیست که تصور کنید کنترلی انجام نمی‌ شود.

برچسب ها
اخبار مرتبط

برای جهانی بهتر

اکوبورس: بخش مسئولیت اجتماعی (CSR) شرکت سامسونگ در سال 2022 که روزهای پایانی آن را طی می‌کنیم، فعالیت‌های متعدد و نوآورانه‌ای را برای تحقق رویکردها و چشم‌اندازهای این شرکت انجام داد.

۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰ ادامه مطلب
مجله تصویری
ارسال دیدگاه
  • نام شما
    اولین فرد نظر دهنده باشید!